Victoria Vynn potrzebowała strategii marki i komunikacji wizualnej, by odświeżyć i wzmocnić swoją obecność w social media, umacniając pozycję w segmencie produktów do stylizacji i pielęgnacji paznokci. 
Cel: nowe pozycjonowanie marki, zwiększenie zainteresowania Victorią Vynn na rynku salonowym oraz skuteczna komunikacja na rynku detalicznym.
Odpowiedź: przełożenie założeń strategicznych na spójną i efektywną komunikację wizualną marki.
Victoria Vynn jest dla ambitnych stylistek paznokci dążących do salonowej perfekcji. 
Proces projektowy opierał się na szczegółowej analizie wypracowanej strategii marki, warsztatach strategicznych i konsultacjach z przedstawicielami Victoria Vynn. Kluczowe było stworzenie systemu wizualnego, który odzwierciedli połączenie naukowej precyzji z artystyczną pasją.

_________________

Pierwszy filar komunikacji wizualnej: 
PRECISION LAB
 Nowoczesne Laboratorium Stylistek Paznokci: komunikacja produktów profesjonalnych (żeli budujących, baz, topów, preparatów specjalistycznych, narzędzi, urządzeń) z naciskiem na naukową precyzję, innowacyjność i technologię. Estetyka nowoczesnego laboratorium piękna, łączącego naukę z elegancją.
Drugi filar komunikacji wizualnej: 
LABORATORIUM KOLORU
 Kolorowe Laboratorium Stylistek Paznokci: maksymalne wyeksponowanie koloru, połysku i nowoczesnego charakteru produktów kolorowych (lakierów hybrydowych), pobudzenie wyobraźni i pożądania. Estetyka dynamicznej przestrzeni, gdzie naukowa metodyka spotyka się z bogactwem barw, a precyzja służy wydobyciu esencji koloru.
W oparciu o dokumentację strategii marki i w odpowiedzi na potrzebę komunikacji dwóch typów produktów: budujących i kolorowych, stworzyłem szczegółowy manual komunikacji wizualnej Victorii Vynn.
Celem było zapewnienie spójnej i angażującej narracji wizualnej, która efektywnie komunikuje wartości i wyróżniki marki w dynamicznym środowisku social media, precyzyjnie docierając do zróżnicowanych grup docelowych.

Przy współpracy z Agencją Tigers dla Victoria Vynn.
_______
Back to Top