Cel kampanii: zwiększenie świadomości o produktach do higieny jamy ustnej marki Chicco oraz edukacja rodziców i dzieci na temat prawidłowej pielęgnacji jamy ustnej. "Powiedz Chicco" to głos marki w procesie edukacji i wsparcia rodzin w zakresie higieny jamy ustnej.
Grupa docelowa: Rodzice małych dzieci, którzy chcą zapewnić swoim pociechom zdrowie jamy ustnej oraz bezpieczeństwo w korzystaniu z produktów do higieny.
Koncepcja kreatywna: Kampania opiera się na haśle "Powiedz Chicco", które wzywa do interakcji rodziców z dziećmi i zachęca do pokazania ząbków. 
Protip: Włoska wymowa nazwy marki Chicco wywołuje naturalny uśmiech.
Kanały komunikacji: Instagram, Facebook, Google Ads, Influencer Marketing.
Zakres działań: Koncepcja kreatywna, headline copy, key visual i matryce graficzne   
Agencja: Tigers ​​​​​​​
Publikacje zawierały treści edukacyjne, poruszające zagadnienia higieny jamy ustnej. Dodatkowo pokazując produkt w użyciu zachęcamy do wyboru produktu, który jest bezpieczny, wygodny, dopasowany do wieku.
Nośniki eksponujące produkt zawierały specyfikację produktu, mówiąc językiem korzyści w czystym, minimalistycznym stylu.
Back to Top